Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Система контролю виконання ухвалених рішень

Система контролю виконання ухвалених рішень
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Система контролю виконання ухвалених рішень

Створюючи систему контролю виконання ухвалених рішень, необхідно виконати комплекс дій по плануванню і організації контрольної діяльності на підприємстві, в організації або в установі. Комплекс дій по організації контролю повинен включати наступні елементи.
1. Вибір концепції контролю. Менеджер повинен вирішити, чи слід на підприємстві застосувати всеосяжну систему планування, контролю, звітності і менеджменту – “контроллинг” або організувати контрольну діяльність застосовуючи приватні перевірки і контролі.
2. Визначення мети контролю. Менеджер на даному етапі формування системи контролю встановлює критерії доцільності, правильності, регулярності і ефективності проведення контрольних заходів.
3. Визначення об'єктів контролю. При плануванні контрольних заходів зовні рамок контроллинга менеджер повинен визначити спрямованість контрольних заходів. Як об'єкти контролю можуть виступати потенціали, методи, результати, проміжні і підсумкові показники діяльності підприємства.
4.  Визначення контрольованих норм. В їх якості виступають об'єкти посадових або функціональних обов'язків, такі як етичні, правові, виробничі і порівняльні норми, цілі, задачі, види діяльності підприємства.
5. Визначення суб'єктів контролю. Ця дія припускає вибір виду контролю по критерію “залежності від процесу”.
6. Визначення методів контролю. По напряму може бути вибраний прогресивний контроль – від стану речей до його відображення або ретроградний – від відображення до стану речей; по безпосередності розрізняють методи безпосереднього контролю і непрямого контролю (по контрольних індикаторах).
7. Визначення об'єму контролю. Залежно від об'єму розрізняють повний, суцільний або вибірковий контроль. Правильний вибір об'єму контролю робить істотний вплив на ефективність контрольної роботи, управлінської діяльності і роботи підприємства в цілому. Наприклад, в умовах масового виробництва суцільний контроль може привести до значного збільшення чисельності персоналу контрольних органів, збільшення витрат і зниження об'ємів реалізації готової продукції. Тому в даних умовах вдаються, як правило, до вибіркового контролю якості продукції.
8. Визначення дій по контролю. При необхідності керівник може указувати послідовність заходів при здійсненні конкретної програми контролю. У ряді випадків особи, привернуті до проведення контрольних заходів можуть діяти розрізнено.
9. Визначення точок контролю. Організовивая контрольні заходи необхідно чітко позначити місце або місця здійснення контрольних заходів, час початку і закінчення контролю, встановити послідовність контрольних заходів.
10. Визначення засобів контролю. В цілях підвищення якості контролю необхідно забезпечувати контрольну діяльність певними ресурсами. Як ресурси можуть бути використані, наприклад, різні рахункові пристрої, комп'ютери з відповідним програмним забезпеченням і т.п.
11. Визначення областей контролю. При ухваленні рішення про проведення контрольних заходів слід чітко позначити область об'єкту контролю, параметри якої цікавлять керівника. Це дозволить понизити витрати часу і ресурсів на здійснення контрольних заходів, а також обмежити потік інформації, що проходить через керівника. Наприклад, при аудиторській перевірці контролю можуть бути піддані окремі статті балансу підприємства.
12. Визначення допусків на погрішності. При організації контрольних заходів необхідно встановити величину допустимої помилки результатів контролю. Методика розрахунку даної величини приводиться у відповідній статистичній учбовій або довідковій літературі.
13. Визначення способу повідомлення результатів контролю. За наслідками контролю як правило складається акт з підписами осіб, що здійснювали контрольні заходи, і осіб, дії або об'єкти відповідальності яких піддавалися перевірці. В письмових звітах можуть бути вказані особливі думки за результатами перевірки.
14. Визначення способу оцінки відхилень. Ця дія має на увазі аналіз відхилень, локалізацію їх причин, встановлення відповідальності, дослідження можливостей виправлення ситуації.
Слід мати зважаючи на, що контрольні заходи проводяться спонтанно, безсистемно не дадуть позитивних результатів. В рамках всього комплексу діяльності підприємства слід дотримуватися принципу систематичності і всесторонности контролю за виконанням рішень. На підприємстві не повинно бути недоторканних для контролю зон або ділянок роботи. Їх існування може стати джерелом серйозних конфліктів не тільки усередині підприємства, але і з суб'єктами зовнішнього оточення, джерелом правопорушень і т.д.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить