Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Поняття і зміст контролю

Поняття і зміст контролю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 1
ХудшийЛучший 

Поняття і зміст контролю

Контроль – це одна з функцій менеджменту. Змістом контролю є визначення дійсних значень і їх порівняння із заданими значеннями. При виявленні розбіжностей між дійсними і заданими значеннями здійснюється аналіз їх причин. За наслідками аналізу необхідно вживати заходів по виправленню ситуації, що склалася, залученню до відповідальності і визначення уроків для майбутніх вирішень і їх реалізації. Виходячи з цього, контроль слід визначити як процес виявлення, оцінки і інформування про відхилення дійсних значень від заданих або їх збігах і результатах їх аналізу.
Контроль має двоякий характер. З одного боку, це процес встановлення стандартів, вимірювання фактично досягнутих результатів і їх відхилень від встановлених стандартів. З іншою, – це процес відстежування ходу виконання і оцінки одержаних результатів в процесі реалізації ухвалених управлінських рішень.
Основною причиною, що обумовлює необхідність контролю в управлінській діяльності, є той або інший ступінь невизначеності будь-якого управлінського рішення. Управлінське рішення ухвалюється в цілком певний момент часу, якому відповідають конкретні інформація, зовнішні і внутрішні умови. Реалізується ж рішення протягом більш менш тривалого періоду часу, в ході якого з'являється додаткова інформація, зазнають зміну всі умови реалізації ухваленого рішення.
Предметом контролю може бути не тільки виконавська робота на підприємстві, в організації або установі, але і робота менеджера, і її результати. Інформація, одержувана в ході контролю, визначає як актуальні заходи управління, так і подальшу діяльність по плануванню і реалізації проектів. Крім того, наявність контролю як функції управління наперед визначає виконання, в тому або іншому ступені, всіх цілей діяльності. Незалежно від того, як встановлюються задані значення – шляхом планування або шляхом імпровізації – відмова від контролю перешкоджає тому, щоб наступили бажані результати реалізації управлінського рішення, щоб з помилок робилися висновки відносно відповідальних осіб і щоб майбутні процеси могли організовуватися краще.
При цьому слід мати зважаючи на, що контроль є не самоціллю, а економічним процесом, допустимість, вигідність і доцільна організація якого повинні оцінюватися по підприємницьких цілях і обмеженнях


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить