Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Розглянемо характеристики вказаних суб'єктів

Розглянемо характеристики вказаних суб'єктів
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Розглянемо характеристики вказаних суб'єктів

Постачальники – це юридичні і фізичні особи, що забезпечують фірму і її конкурентів матеріальними ресурсами, необхідними для виробництва конкретних товарів, виконання робіт і надання послуг.
Події в "середовищі постачальників" роблять серйозний вплив на діяльність фірми. Зміна цін на матеріальні ресурси, брак тих або інших матеріалів, страйки і інші події можуть порушити регулярність поставок і графік відвантаження готової продукції замовникам. В короткостроковому плані будуть упущені можливості збуту, в довгостроковій перспективі – підірвано прихильність до фірми з боку її клієнтури.
Конкуренти – це фірми або організації, вступаючи в боротьбу з даною фірмою за задоволення потреб споживачів на тому або іншому ринку.
Виявлення конкурентів доцільно проводити за допомогою з'ясування того, як споживачі ухвалюють рішення про покупку вироблюваною фірмою продукції.
У виробничо-комерційній діяльності прийнято розглядати чотири основні типи конкурентів: бажання-конкуренти, товарно-родові конкуренти, товарно-видові конкуренти і марки конкуренти.
Бажання-конкуренти – це фірми вступаючи в протиборство за пріоритетне задоволення різних потреб. Наприклад, конкурентна боротьба між фірмою-виробником автомобілів і фірмою-виробником комп'ютерів.

Товарно-родові конкуренти – це фірми, вступаючи в боротьбу за задоволення певної потреби, але за допомогою різних способів. Наприклад, потребу в поліпшенні транспортних можливостей покупець може задовольнити за допомогою автомобіля, мотоцикла або велосипеда.
Товарно-видові конкуренти – це фірми, вступаючи в протиборство за задоволення потреби покупця конкретним чином або типом товару. Наприклад, бажаючи придбати велосипед, покупець ухвалюватиме рішення про те, купити йому одно швидкісний або багато швидкісний велосипед.
Марки-конкуренти – це фірми, вступаючи в протиборство за реалізацію одного і того ж типу товарів, але різних торгових марок.
Маркетингові посередники – як правило це юридичні особи, що допомагають фірмі в просуванні, збуті і розповсюдженні її товарів серед покупців (клієнтів). До них відносять торгових посередників, фірм-фахівців по організації руху товару, агентства по наданню маркетингових послуг і кредитно-фінансові установи. Вдалий підбір маркетингових посередників дозволяє компанії скоротити витрати обігу і поліпшити свій імідж.
До торгових посередників відносяться фірми, допомагаючи компанії знайти клієнтів або продавати вироблювану продукцію. Основними функціями торгових посередників є забезпечення зручності місця, часу і процедури придбання товару покупцями з якнайменшими витратами.
Фірми-фахівці по організації руху товару надають фірмі допомогу в створенні запасів готової продукції і її просування від місця виробництва до місця продажу. До їх числа входять склади, транспортні фірми, що займаються залізничними, автомобільними, водними і авіаційними перевезеннями.
Агентства по наданню маркетингових послуг – це фірми, що допомагають підприємству точніше націлювати і ефективно просувати його готову продукцію на відповідні для неї ринки. До них відносяться фірми маркетингових досліджень, консалтингові фірми, рекламні агентства і компанії і т.п.
Кредитно-фінансові установи – це банки, фінансові і страховки компанії, інші організації, що допомагають фірмі фінансувати операції або страхувати себе від ризику у зв'язку з виробничо-комерційною діяльністю.
Клієнтура – це сукупність споживачів готової продукції підприємства і проміжних продавців на внутрішньому і міжнародному ринках.
Фірма може виступати на п'яти типах клієнтурних ринків.
1) Споживацький ринок – представлений окремими особами і домогосподарствами, що придбавають кінцеву продукцію і послуги фірми для особистого споживання.
2) Ринок виробників – об’єднує організації, які придбавають кінцеву продукцію і послуги фірми для їх використовування в процесі виробництва.
3) Ринок проміжних продавців – складається з організацій, що придбавають продукцію і послуги підприємства для подальшого їх перепродажу з метою витягання прибутку.
4) Ринок державних установ – представлений державними організаціями, що придбавають товари і послуги для подальшого їх використовування в комунальній сфері або передачі їх тим, хто в них має потребу (соціально незахищені верстви населення).
5) Міжнародний ринок – покупці, що знаходяться за межами країни фірми-виробника, включаючи споживачів, виробників, проміжних продавців і іноземні державні установи.
В цілому, контактна аудиторія є будь-якою групою, яка виявляє реальну або потенційну цікавість до фірми або робить вплив на її здатність досягати поставлених цілей. По характеру відношення до фірми контактні аудиторії підрозділяють на благотворні, шукані і небажані.
По сфері взаємодії фірми і контактної аудиторії прийнято виділяти сім типів контактних аудиторій:

1.Фінансові круги. Основними контактними аудиторіями фінансової сфери є банки, інвестиційні і страховки компанії, брокерські фірми фондових бірж, акціонери і т.п. Вказані суб'єкти фінансових відносин можуть робити істотний вплив на здатність фірми забезпечувати себе капіталом. Їх сприятливе відношення до фірми досягається за допомогою публікації річних звітів, забезпечення певної відвертості всієї фінансової діяльності і надання фінансовому співтовариству доказів своєї фінансової стійкості.
2.Контактні аудиторії засобів масової інформації. До них відносяться організації, що поширюють новини, статті і редакційні коментарі: газети, журнали, радіостанції, телекомпанії і т.п. Слід пам'ятати , що думка про компанію складається не стільки за безпосередньо рекламною інформацією, скільки по повідомленнях про корисність для суспільства і громадян тієї діяльності, в якій використовується продукція фірми.
3.Контактні аудиторії державних установ. Їх дія на діяльність фірми і її результативність опосредуется ухваленням законодавчих актів, встановленням певних норм діяльності підприємств і організацій. В деяких випадках можливе об'єднання з іншими фірмами галузі на користь забезпечення ухвалення більш доброзичливих законів і ухвал регламентуючих діяльність в даній галузі економіки, промисловості і т.д.
4.Цивільні групи дій. До них відносяться, наприклад, організації споживачів, групи захисників навколишнього середовища, представники національних меншин і різних груп населення. Постійна підтримка контакту з вказаними групами і формування у них доброзичливого відношення як до самої фірми, так і до її продукції повинне стати однією з найважливіших задач служби фірми по зв'язках з громадськістю або безпосередньо керівництво фірми.
5. Місцеві контактні аудиторії. Важливе значення для успішного функціонування фірми мають її відносини з навколишніми жителями і місцевими суспільними організаціями. Участь представника фірми в зборах місцевого співтовариства громадян, в дозволі його насущних проблем, інформування місцевої громадськості про діяльність фірми дозволяє своєчасно попереджати виникнення конфліктів між фірмою і місцевим співтовариством.
6.Широка публіка. Особливе значення має відношення широкого співтовариства до продукції фірми і її діяльності в цілому, оскільки образ фірми в очах публіки безпосередньо позначається на результатах її комерційної діяльності. В індустріально розвинених країнах для створення образу "громадянськості" багато фірм беруть активну участь в кампаніях по збору засобів на добродійні цілі, надання гуманітарної допомоги потерпілим від тих або інших надзвичайних ситуацій, розробляють порядок розгляду претензій і побажань споживачів своєї продукції.
7.Внутрішні контактні аудиторії. До цієї контактної групи входять власні співробітники фірми, її добровільні помічники, що управляють і члени ради директорів. Основною метою дії на дану групу є формування позитивного відношення вказаних категорій до власної фірми. Це досягається створенням системи інформування і мотивування колективу фірми. Позитивне відношення співробітників до власної фірми згодом розповсюджується на інші контактні групи.
Середовище непрямої дії, або макро середовище функціонування фірми, є сукупністю демографічних, економічних, природних, науково-технічних політичних і соціокультурних чинників .
В її рамках функціонує не тільки сама фірма, але і всі суб'єкти її середовища безпосередньої дії.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить