Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Аналіз зовнішнього середовища і її впливу на реалізацію альтернатив

Аналіз зовнішнього середовища і її впливу на реалізацію альтернатив
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Аналіз зовнішнього середовища і її впливу на реалізацію альтернатив

В другій половині 50-х – початку 60-х років середовищу підприємців і учених-економістів відбулося усвідомлення необхідності забезпечення тривалого виживання підприємств і фірм в умовах швидко і непередбачуваного змінного і зовнішнього середовища. З цього періоду зв'язок фірми із зовнішнім середовищем став розглядатися як одна з найголовніших її характеристик. Даний підхід до обліку впливу зовнішнього середовища ґрунтується на тому, що організації повністю залежні від зовнішнього середовища. Аналіз діяльності фірм, підприємств і організацій показує, що всі вони одержують із зовнішнього середовища необхідний для їх діяльності комплекс ресурсів, поставляють вироблювану ними продукцію (роботи, послуги) споживачам, функціонують з урахуванням правил, прийнятих в зовнішньому оточенні, тенденцій і подій, що мають місце в суспільстві і на ринку. Отже, що будь-яка організація є відкритою системою. Виходячи з сказаного сформулюємо поняття зовнішнього середовища.
Зовнішнє середовище фірми, підприємства або організації – це сукупність активних суб'єктів і сил, діючих за їх межами, непіддатливих контролю з боку фірми, підприємства або організації і спливаючих на можливості фірми, підприємства або організації встановлювати і підтримувати відносини з суб'єктами зовнішнього оточення для досягнення своїх стратегічних цілей.
Середовище прямої і непрямої дії. Зовнішнє середовище фірми достатньо різнорідне. В той же час, вся безліч суб'єктів і сил її складових, прийнято підрозділяти на дві групи: середовище прямої і непрямої дії.
До числа суб'єктів середовища прямої дії, або мікро середовища функціонування фірми, відносять її контактні аудиторії:
- постачальників;
- конкурентів;
- маркетингових посередників;
- клієнтуру.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить