Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Управління якістю

Управління якістю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Управління якістю

Досягнення і підтримка певного рівня якості послуг в го¬телі залежить від системного підходу до управління нею, що покликаний забезпечити розуміння і задоволення потреб спо¬живача. Досягнення певного рівня якості робить необхідним дотримання принципів якості на всіх рівнях у готелі, а також постійний аналіз і поліпшення створеної системи управління якістю. Остання заснована на зворотному зв'язку сприйняття споживачами наданих послуг.
Успішне здійснення управління якістю на етапі надання послуг створює значні можливості для:
• поліпшення надання послуг і задоволення вимог спожи¬вача;
•  підвищення продуктивності, ефективності і скорочення витрат;
• розширення ринку.
Для досягнення цих переваг у системі якості послуг повинні також враховуватися аспекти людського фактора, залучення до надання послуги, за допомогою:
• управління соціальними процесами, пов'язаними з надан¬ням послуг; розгляд взаємодії людей як однієї з вирішаль¬них складових частин якості послуг;
• визнання важливості сприйняття образу, що створився в споживача про готель, культуру та процес надання послуг;
• розвитку умінь і здатностей персоналу;
•  стимулювання зацікавленості персоналу у підвищенні якості і задоволенні очікувань споживача


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить