Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Канали збуту готельних послуг

Канали збуту готельних послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Канали збуту готельних послуг

Канал збуту готельних послуг - це сукупність незалежних організацій, втягнених у процес реалізації послуг готелю, що доступна для індивідуальних або корпоративних споживачів.
Формування системи розподілу починається з вибору ка¬налу збуту та його учасників. Після цього маркетингові зусилля концентруються на управлінні ними. Збутова мережа готель¬них послуг формується на договірних відносинах. Істотною відмінністю каналу реалізації готельних послуг від каналу збу¬ту товарів є те, що канал розподілу переміщує споживача до місця надання послуги, тоді як безпосередньо товар по каналах збуту переміщується до споживача.
Учасники ринкового каналу розподілу, здійснюючи збут готельних послуг, виконують ряд функцій:
• збір, аналіз і надання необхідної інформації про готельні послуги;
• просування і поширення в рекламних і пропагандистських цілях переконливої інформації щодо пропонованих послуг;
• знаходження потенційних покупців цих послуг і встанов¬лення з ними відповідних контактів;
• формування і пристосування пропозиції до потреб клієнту¬ри, включаючи надання додаткових послуг, узгодження термінів перебування тощо;
•  ведення переговорів про ціну та інші елементи готельної пропозиції;
• квотування, тобто передача квот готельних номерів посередникам-оптовикам;
• організацію розрахунків за продані готельні послуги і по¬криття витрат із забезпечення роботи збутового каналу. Організація продажів є ключовим елементом діяльності готелю, і його комерційна служба повинна прагнути зробити свою збутову стратегію більш активною і різноманітною. Для цих цілей налагоджуються широкі контакти з клієнтами, у тому числі зі «старими» клієнтами, уважно аналізуються дії конку¬рентів, широко використовуються прийоми прямого маркетин¬гу. Однак без ретельно відпрацьованих каналів збуту готель обійтися не може, оскільки передача функцій продажу посеред¬никам дає можливість готелю зосередити увагу на якості і конкурентоздатності своїх послуг і дещо зменшити витрати на їх надання.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить