Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Визначення цільової аудиторії

Визначення цільової аудиторії
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Визначення цільової аудиторії

Цільову аудиторію складають люди, до яких намагаються донести рекламне повідомлення точно, з метою уникнення розпорошеності, оскільки це спричиняє неефективну діяльність і марні витрати. За допомогою маркетингового підходу можна виділити такі елементи споживчого ринку готельних послуг:
• готельні послуги;
• конкуренти;
• посередники;
• потенційні споживачі;
• абсолютні неспоживачі (люди, не спроможні з тих або інших причин придбати готельні послуги, але дають їм оцінку);
• порадники (особи, чиї рекомендації мають достатню вагу для рядового споживача);
• інституціональні суб'єкти (органи державної і виконавчої влади).
Цільові аудиторії визначаються серед споживачів різних типів, посередників, порадників та інших суб'єктів.
Рекламна кампанія
Вибір лінії поведінки в сфері маркетингу, вибір цілей рек¬лами, її аудиторії і рекламної політики знаходять своє відобра¬ження в концепції рекламної кампанії, що фіксується в спе¬ціальному документі — плані рекламної кампанії.
План рекламної кампанії має містити такі елементи:
• проблема або цільове питання, яке слід вирішити;
• цільова аудиторія і мета реклами;
• загальний напрямок і тема рекламної кампанії;
• план і графік використання ЗМІ;
• оцінка ефективності реклами і стимулювання збуту;
• розробка рекламного бюджету.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить