Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Маркетинг готельних послуг

Маркетинг готельних послуг
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинг готельних послуг


Готельний маркетинг націлений на вирішення таких завдань [ЗО]:
•  обґрунтування необхідності надання послуг шляхом виявлення існуючого або потенційного попиту на них;
• організацію дослідних робіт зі створення послуг, що відповідають потребам споживачів;
•  координація і планування надання послуг, збутової і фінансової діяльності готелю;
•  удосконалювання методів збуту і просування послуг на ринку;
• регулювання і напрямок усієї діяльності готелю для досягнення генеральних цілей у сфері надання послуг. Маркетингова діяльність готелю передбачає:
1) вивчення кон'юнктури і динаміки попиту надані готельні послуги;
2) аналіз зміни цін на дані готельні послуги та їхні замінювачі;
3) прогноз зростання доходів споживачів і їхніх потреб у даних послугах;
4) використання реклами як головного інструмента недійової боротьби з конкуруючими готелями;
5) стимулювання збуту готельних послуг (залучення споживачів за допомогою надання пільг, розширення гарантованих прав споживачів, організація лотерей і ін.);
6) планування асортименту послуг з урахуванням соціально-психологічних установок споживачів (громадської думки про престижність проживання в даному готелі, придбанні даної послуги, коливань моди);
7) спеціальна організація обслуговування споживача, заснована на принципі: готельна послуга шукає потенційного споживача.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить