Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Роль керівника в управлінні персоналом

Роль керівника в управлінні персоналом
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Роль керівника в управлінні персоналом


Кожен керівник повинен піклуватися про підвищення компетентності тих, ким він керує. Майже кожна людина має значний потенціал для особистого і професійного зростання, і в міру подорожчання людських ресурсів стає усе більш важливо задіяти цей потенціал. Розвиток людей — це ключовий елемент управлінської ефективності, що дозволяє одержати такі результати:
• зростання зацікавленості і віддачі працівника;
• більш високі результати роботи;
• поява кандидатів на висування;
•  збільшення життєвої енергії і створення сприятливого клімату;
• постійне підвищення стандартів;
• створення сприятливого середовища для особистого зростання;
• уміння оцінити індивідуальні потреби;
• уміння консультувати;
• здатність діставати уроки з досвіду роботи.
У якомусь сенсі кожен керівник великого готелю є за сумісництвом і викладачем, що постійно розвиває людей.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить