Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Маркетинг персоналу

Маркетинг персоналу
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Маркетинг персоналу


Маркетинг персоналу (або «персонал-маркетинг>) - це вид управлінської діяльності, спрямований на визначення і покриття потреби в персоналі.
Персонал-маркетинг — це комплекс заходів щодо добору кадрів, здатних забезпечити досягнення цілей і завдань готелю.
Основними напрямками персоналу-маркетингу є:
• розробка вимог до персоналу; визначення потреби в персоналі;
• розрахунок планових витрат на придбання і подальше використання персоналу;
• вибір шляхів покриття потреби в персоналі. Розробка вимог до персоналу виробляється на основі поточного штатного розкладу і перспективного аналізу вимог до посад і робочих місць. Розробка вимог до персоналу полягає у формуванні якісних характеристик персоналу: здібностей, мотивацій і властивостей.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить