Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Принципи і структура управління персоналом

Принципи і структура управління персоналом
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Принципи і структура управління персоналом


Управління персоналом базується на таких вихідних положеннях:
1)  необхідність тісного зв'язку планування персоналу зі стратегією розвитку готелю;
2) кількісна оцінка витрат на роботу з персоналом і їхнього впливу на економічні показники виробництва послуг.
Управління персоналом як функція управління покликана поєднувати, координувати, взаємопов'язувати та інтегрувати всі інші функції в єдине ціле.
Забезпечення гарантій зайнятості для персоналу робить будь-який готель більш прибутковим і конкурентоздатним, особливо якщо стратегія стабілізації складу працівників використовується як засіб для підвищення гнучкості в управлінні персоналом, створення умов для тісної взаємодії персоналу і збереження найбільш кваліфікованого його складу.
Діяльність з управління персоналом містить у собі такі напрямки діяльності:
• планування людських ресурсів;
• розробка плану задоволення потреб у людських ресурсах і необхідних для цього витрат;
• набір персоналу - створення резерву потенційних кандидатів по всіх посадах;
• добір — оцінка кандидатів на робочі місця і добір кращих з резерву, створеного в ході набору;
•  визначення заробітної плати і компенсації — розробка структури заробітної плати і пільг з метою залучення, наймання і збереження персоналу;
• профорієнтація та адаптація — введення найнятих працівників у підрозділи готелю, розвиток у працівників розуміння того, що очікує від них готель і яка праця в ньому одержує заслужену оцінку;
•  навчання — розробка програм навчання персоналу з метою ефективного виконання роботи і його просування;
• оцінка трудової діяльності — розробка методик оцінки трудової діяльності і доведення її до працівника;
• підвищення, пониження, переведення, звільнення — розробка методів переміщення працівників на посаді з більшою або з меншою відповідальністю, розвитку їхнього професійного досвіду шляхом переміщення на інші посади або ділянки роботи, а також процедур припинення договору наймання;
•  підготовка керівних кадрів, управління просуванням по службі - розробка програм, спрямованих на розвиток здібностей і підвищення ефективності праці керівних кадрів;
• трудові відносини — здійснення переговорів з укладання колективних договорів;
• зайнятість — розробка програм забезпечення рівних можливостей зайнятості.


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить