Для поиска темы - пользуйтесь СИСТЕМОЙ ПОИСКА


Стоимость дипломной работы


Home Материалы для работы Структура системи управління фінансами готелю

Структура системи управління фінансами готелю
загрузка...
Рейтинг пользователей: / 0
ХудшийЛучший 

Структура системи управління фінансами готелю


Кожен готель прагне до одержання можливо більшого доходу від своєї діяльності, намагається не лише продати свої послуги за вигідною високою ціною, але і скоротити свої витрати на надання послуг.
Забезпечення ефективного функціонування готелю вимагає економічно грамотного управління його діяльністю, що багато в чому визначається умінням аналізувати. За допомогою аналізу вивчаються тенденції розвитку, глибоко і системно досліджуються фактори зміни результатів діяльності, обґрунтовуються плани та управлінські рішення, здійснюється контроль за їхнім виконанням, виявляються резерви підвищення ефективності надання послуг, оцінюються результати діяльності готелю, виробляється економічна стратегія його розвитку.
Фінансовий менеджмент готелю - це система раціонального управління процесами фінансування і використання грошових фондів, забезпеченням обороту коштів у відтворюваль-ному процесі господарської діяльності готелю. Фінансовий менеджмент спрямований на досягнення стратегічних і тактичних цілей готелю, він є невід'ємною частиною його загальної системи управління. Система фінансового менеджменту складається в свою чергу з двох підсистем: об'єкта управління (керована підсистема) і суб'єкта управління (керуюча підсистема).

Фінансові служби займають важливе місце в загальній системі управління готелем. Не існує будь-якої установленої структури управління фінансами на рівні готелю: кожен з них сам визначає структуру управління і місце в ній фінансової служби залежно від своїх розмірів, правової форми організації, національних традицій тощо. Наприклад, у великому готелі заступнику генерального директора з фінансів підпорядковується фінансовий директор та головний бухгалтер.
До функцій фінансового директора входить:
• фінансовий аналіз і планування;
• фінансування;
• інвестиційна діяльність;
• управління коштами;
• управління дебіторською заборгованістю і кредитною політикою готелю;
• управління податками і резервами;
• дивідендна політика.
До функцій головного бухгалтера входить:
• бухгалтерський (фінансовий) облік;
• управлінський облік;
• інформаційне забезпечення управлінської діяльності;
• складання фінансової та податкової звітності;
• організація внутрішнього аудиту.
Відзначимо, однак, що наведена схема не є типовою і вичерпною. Досить часто фінансовий директор виконує функції головного бухгалтера (наприклад, відстеження документообігу і контроль за результатами фінансової діяльності по минулих і поточних торговельних і фінансових операціях та ін.) У тойже час у вітчизняній практиці управлінняподаткамитрадиційноздійснюється головним бухгалтером, що часто управляє і аналітичними службами [6].


 
загрузка...

Добавить комментарий


Защитный код
Обновить